Nu de gemeenteraadsverkiezingen, gepland op 16 maart 2022, steeds dichterbij komen, gaan onze kandidaat raadsleden zich meer en meer bezighouden met de politieke situatie in de regio Weert. Dit betekent dat het bestuur heeft besloten om op zoek te gaan naar een nieuwe Digital Media Manager (DMM) om ons team verder te versterken.

Wat doe je als Digitale Media Manager?

• Je denkt de online strategie uit;
  • Je beheert onze social media accounts zoals Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn;
  • Je produceert fantastische content met bijvoorbeeld foto’s, video's, en gif’jes;
  • Je bent betrokken bij online advertising;
  • Je verstuurt campagnemails en nieuwsbrieven;
  • Je werkt nauw samen met zowel de afdeling GroenLinks regio Weert als het Landelijk Bureau van GroenLinks in Utrecht.

Wat vragen wij?

• Hart voor onze waarden: eerlijk, duurzaam en inclusief;
  • Je bent proactief, werkt goed onder druk en bent flexibel inzetbaar;
  • Je hebt ervaring met (het beheer van) social media;
  • Je hebt een vlotte pen en een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal.

Wat bieden wij?

• Een trainingstraject vanuit het Landelijk Bureau van GroenLinks;
  • Een plek in een team met andere gemotiveerde vrijwilligers;
  • Een online platform om met andere lokale Digitale Media Managers in contact te komen en van elkaar te leren;
  • Een unieke kans om ervaring op te doen in de meeste innovatieve en effectieve campagnes van Nederland;
  • Een mogelijkheid om jouw netwerk binnen onze regio en binnen GroenLinks uit te bouwen!

Is je interesse gewekt? Neem dan uiterlijk 31 juli contact op met onze voorzitter, Marieke Manders. Dit kan via email: marieke.manders@gmail.com, of telefonisch: 06 82 89 88 87.

In augustus kan onze nieuwe DMM kennismaken met het GroenLinks-team in de regio Weert en met de systemen waarmee we werken. Op zaterdag 11 september zal de nieuwe DMM, samen met onze Campagneleider, onze Lijsttrekker(s) en onze Voorzitter deelnemen aan de landelijke campagnedag. Wij hebben er alvast veel zin in!