Vanaf 1 december 2020 bestaat er weer een zelfstandige GroenLinks afdeling in de regio Weert. We hebben nu 62 leden in Weert en 29 in Nederweert. Toen we met onze werkgroep GroenLinks regio Weert begonnen in januari 2020 hadden we 27 leden in Weert en 7 in Nederweert. We zijn supertrots dat we sindsdien zo'n enorme groei in ledenaantal hebben gezien!

Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in 2022 hebben we zowel in Weert als in Nederweert een GroenLinks-zetel weten te bemachtigen. Sinds juli 2020 gaan onze vrijwilligers regelmatig bij mensen in onze gemeente langs de deuren om te horen wat er zoal leeft in Weert. Wij vinden het namelijk heel belangrijk om de wensen en ideeën van alle inwoners zo goed mogelijk mee te wegen nu GroenLinks in de gemeenteraad zit.

Tot slot organiseert GroenLinks regio Weert activiteiten rondom thema's die belangrijk zijn voor ons. Zowel aankomende als afgeronde activiteiten kun je vinden op deze website. Geplande activiteiten vind je in het menu terug onder "Agenda" en afgeronde activiteiten onder "Nieuws". Ook kun je ons volgen op Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn.

Voel je je aangesproken tot de waarden van GroenLinks en heb je zin om ons ergens mee te helpen?

Leuk!

Je kunt hiervoor contact opnemen met één van "Onze mensen". Of je kunt je aanmelden via de rode "DOE MEE" knop rechtsboven aan deze pagina. We horen graag van je!