Doe mee

Op 19 maart vinden de gemeenteraadsverkiezingen in Weert plaats. GroenLinks Weert is er klaar voor.

Bas Meijboom, Lijsttrekker GroenLinks Weert

GroenLinks levert al vele jaren met succes belangrijke bijdragen aan een groen, sociaal en toegankelijk Nederland. Ook in Weert willen we aan de slag. Er is immers veel te doen. Steeds meer mensen willen werken aan een duurzame samenleving die, naast oog voor de burgers in de gemeente Weert, ook oog heeft voor burgers elders in de wereld en voor de generaties na ons. Wij willen het duurzaamheidsbeleid van de gemeente Weert verder vormgeven en uitwerken. Daarnaast zetten we ons in voor banen in plaats van bezuinigingen en zorg die betaalbaar, toegankelijk en dichtbij is. GroenLinks Weert staat voor een samenleving die schoon, zorgzaam en ontspannen is. Stem GroenLinks Weert op 19 maart en maak het waar!

Meedoen?

Draag je GroenLinks een warm hart toe? Wil je mee werken aan een groen, sociaal en toegankelijk Weert?

Word dan nu lid!